streda 28. februára 2018

Práca a jej zmysel

Prácou môžeme označiť každú cieľavedomú činnosť, ktorá vytvára hodnoty a služby. Práca môže mať viacero významov: človek v práci uskutočňuje svoje povolanie pretvárať svet a zdokonalovať ho podľa úmyslov Stvoriteľa, realizuje svoje prirodzené schopnosti, rozvíja a zároveň aj ľudskú spoločnosť a vytvára kultúru. Práca je teda dôležitá, ale nie je tá najvyššia priorita nášho života: práca je pre človeka nie človek pre prácu. Práca je Božou úlohou pre človeka. Úlohou človeka je chrániť dielo stvorenia a pokračovať v ňom.

1.Prvý zo siedmych hlavných hriechov?
2.Tretí dar Ducha Svätého je dar ...
3.Mojžišov brat?
4.Brat Metoda?
5.Príbuzná Panny Márie, mama Jána Krstiteľa.

1.




2.




3.




4.





5.







   

1 komentár:

  1. Ja mám svoju prácu rada. Síce pracujem iba v sklade, ale rukami mi prejde za deň toľko balíka, že mám potom ruky ako opice :-D . Viem ale, že urobia veci ľuďom radosť, tak sa snažím, aby bylíky odchádzali rýchlo a hlavne správne. Montérky som si musela kúpiť sama z https://www.ardonsk.sk/c/342/monterkove-kolekce , pretože riaditeľovi bolo jedno, v akom oblečení chodíme do práce a žiadne nám nedal.

    OdpovedaťOdstrániť